Kezdőlap

09.06.

Szombaton sokáig aludtunk, aztán kipakoltuk a dolgainkat a táskákból. Hatalmas szekrények vannak, mindennek jutott hely bőven. Aztán végre elindulhattunk a városba, elmehetek  végre az Estádio da L a rendőrségre! A pénz elvesztésénél talán még jobban bosszant azt, hogy itt vagyok álmaim...

Az első nap

Az első este és éjszaka nem egészen úgy telt, ahogy megálmodtuk… Tűnődtem is rajta, mikor kinéztem az ablakon, hogy ezt a kilátást kellene élveznünk, nem pedig azon aggódunk, hol a pénzünk és hol fogunk lakni. Valamennyit azért sikerült aludnunk, az segített is egy kicsit tisztábban...

Beköltözés (?)

Meg kellett keresünk a csomagokat, viszonylag simán ment (a brüsszeli után egyenesen álomszerűen), aztán elindultunk a kijárat felé, ahol várt ránk Iryna. Minden Erasmus-diáknak van egy segítője az iskolából, nekünk, magyaroknak (összesen négyen vagyunk) ez a lány az. Hívtunk egy taxit, bepakoltuk...

A nagy utazás

Szeptember 4-én jött el a nagy nap, INDULUNK!!! Végül úgy döntöttünk, végig repülővel jövünk (felmerült buszos-repülős megoldás is). Reggel fél 7-kor szálltunk fel, így tehát fél 5-re a reptéren kellett lennünk, ami nekünk otthonról hajnali 2 órai indulást jelentett. Előtte összesen két órát...

Készülődés

Amikor végre biztossá vált, hogy jöhetünk, elkezdhettünk lakást keresni. Nagyon sokat megnéztünk, mire találtunk egy nagyon szimpatikusat, elkezdtünk levelezni a főbérlővel, egy fiatal lánnyal. Portugál viszonylatban jó áron adta ki a szobát, kaptunk képeket, minden tetszett. Kifizettünk előre...

A kezdet

A kezdet… Egyszerűbb lenne leírnom, ha meg tudnám mondani, hol is kezdődik pontosan ez a történet… Kislány korom óta valamilyen megmagyarázhatatlan módon kötődök ehhez a városhoz, és már akkor is mondogattam, hogy „egyszer úgyis ott fogok lakni”. Akkor persze még fogalmam sem volt róla, hogy...

Bemutatkozás

Ijjés Ninetta vagyok, 21 éves, a BGF Külkereskedelmi Karának harmadéves hallgatója. Ezt a félévemet Lisszabonban töltöm a barátnőmmel, Mónival az Erasmus program keretében, a blogom az itt eltöltött időről, szerzett tapasztalataimról, benyomásaimról szól.